לוח לוח שעל הקיר, מה הכי מעניין?

לוח מודעות

לוח לוח שעל הקיר, מה הכי מעניין?

לוח מודעות

הקרדיט לרעיון הפוסט שייך לדבי דנסקר ולקבוצת וונדרומן – מנהלות משרד בפייסבוק. דבי ביקשה עצות ורעיונות יצירתיים ופרקטיים לקיר המלצות בחברה שבה היא עובדת. גם אני עניתי. נדלקתי על הרעיון ומוסיפה לתשובתי עוד הרבה מילים.

 החלק הטכני:

*הצעתי לחלק את הלוח לנושאים ולהגדיל אותו. 
*במקס סטוק מצאתי רשת בלבן ובשחור בעלות של 16 ש"ח ובגודל 50 על 50 סמ'. אפשר לקנות כמה רשתות שמגיעות עם אטבים קטנים מעץ.  
*תשתמשו בקיר לבן או בצבע בהיר ותשרטטו מסגרת בצבע המתאים לעיצוב. או בלי מסגרת.
*אפשר לקנות טפט גיר, להדביק על הקיר ולאפשר לעובדים לקשקש ולכתוב עליו ולהדביק שמונצעס. הטפט יכול להיות כל לוח ההמלצות או רק חלק ממנו.  
*תקרינו את ההמלצות במסך טלוויזיה גדול. סרטונים עם המלצות אפשר להכין בתוכנת קאנבה עם לוגו וצבעי המיתוג.

*שימו פתקים וכלי כתיבה כדי לאפשר לעובדים לפרסם בעצמם.
*מדי פעם תצלמו את הלוח ותפנו את הפתקים כמו בכותל המערבי. הצילומים יכולים לשמש אתכם בעתיד (סרטונים, הווי חברה, מיתוג מעסיק ועוד).
*תרעננו את הלוח אחת לחודש או חודשיים, כדי שיהיה מעניין. תשאירו בו מה שנקרא "תוכן ירוק עד" (תוכן נצחי).

הצעות למיקום לוח ההמלצות: במטבח מרכזי שבו אנשים נמצאים, בין אם להכנת קפה או לארוחת צוהריים. באיזור מנוחה, בחדר ישיבות. במשרדי אינטל בפתח תקווה יש מסך ענק על קיר בניין חיצוני. רק זורקת רעיון ותחשבו על ההייפ והוואו. ☺

תכנים ללוח ההמלצות:

*תתעדכנו בפינת "שווה להציץ" בבלוג ותירשמו לניוזלטר של STREETWISE לרעיונות.
*עובדים ולוח ההמלצות: כן, יש קשר בין השניים 😊 ורצוי מאוד לעודד אותם לקחת חלק בעדכון לוח ההמלצות. לבקש מהם המלצות בדוא"ל, לקיים תחרות חודשית או דו חודשית עם מתנה קטנה ומפנקת.
*תשאלו את העובדים מה מעניין אותם ותחפשו המלצות בהתאם.
*תפרסמו תכנים מקצועיים בסיוע עובדים ומנהלים.
*תפרסמו מידע על הישגים של מחלקות ושל החברה.
ברכות לחגים ולימי הולדת, תמונות מאירועי חברה.
המלצות על ספרים, סרטים, סדרות והצגות. מתכונים קלים להכנה.
שימו זרקור על נושאים שונים. יש כל כך הרבה. למשל, התפתחות המחשב מיומו הראשון ועד היום. תצטרפו לקבוצות פייסבוק על היסטוריה, עובדות לא חשובות. תפרסמו עובדות הזויות ותשאלו נכון או לא נכון?

תהפכו ככל האפשר את הלוח לאינטרקטיבי, לכזה שיעלה חיוך ויעניין את המתבוננים בו.

הכי חשוב, תבדקו האם ללוח יש ערך והוא תורם לעובדים. לפעמים הרעיון כבר פחות מתאים או לא רלוונטי. יש לכם פיסת "נדל"ן" יקרה לשימושכם, שיכולה לתרום לעובדים וגם לכם בהתפתחות ובמיתוג המקצועיים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *