ווי ווי ווי כמה מסמכים! תיעוד חומרי הנהח"ש

מסמכים

ווי ווי ויי כמה מסמכים...

מסמכים

חשבוניות מס, קבלות, חשבוניות מס קבלה, זיכוי חשבונית מס, זיכוי קבלה, תדפיסי חשבון בנק, תדפיסי כרטיס אשראי, קופה קטנה, העברות בנקאיות, ביטוחים, המרות מט"ח, דוחות טיסות לחו"ל… כן יש עוד. 

איך להתמודד עם כל המסמכולוגיה הכספית בקלות וביעילות בלי ללכת לאיבוד או להשתגע?

*סדר, ארגון ושיטתיות – תחליטו על הדרך והסדר לתיעוד והעברת החומרים בשיתוף עם מנהל.ת החשבונות, ותעבדו בשיטת הסרט הנע.
*חוק ברזל – כל פעולה כספית מגובה במסמך.
*כלי העבודה – מעטפה פיזית ואו תיקיה בענן.

*תכינו רשימה של נושאי מסמכי הנהלת החשבונות ותתייקו את המסמכים בשמרדפים/תתי תייקיות בענן. לקבל חשבונית מס/קבלה תשלום הוצאה בעתיד, תשלום עתידי להנהלת חשבונות, שולם,  דפי בנק תדפיסי עו"ש ואשראי, הלוואות, פקדונות, פעולות בנקאיות, חשבוניות מס וקבלות שהוצאנו, מסמכים שהתקבלו מרשויות המס, קופה קטנה, משאבי אנוש, נסיעות לחו"ל (ייתכנו נושאים נוספים).

*לפחות אחת לשבוע (משימה ביומן) תמיינו את החומרים ותכניסו לשמרדפים או תשמרו בענן. אם קיבלתם מסמכים מן הרשויות, פתחו מיד, תעבירו לרואה החשבון ותעקבו.

*אם בחרתם בשיטת המעטפה, תארגנו את המעטפה עם החומרים ותשלחו עם שליח. בנוסף, בתחילת החודש הבא, תשלחו בדוא"ל למנהל.ת החשבונות אקסלים שהורדתם מאתר האינטרנט של הבנק. מומלץ מאוד לשמור העתקים של מסמכי הנהלת החשבונות ותדפיסי בנק בענן. העולם צועד לעבר צמצום שימוש בדפים וממליצה לכם להצטרף ולהדפיס פחות. 
*על מעטפת הנהלת החשבונות אני מציירת לפעמים סמיילי, מעבירה מסרים מצחיקים, מפנקת את מנהל.ת החשבונות עם מתנה קטנה בחגים ועוד שמכניסה למעטפה…

מוזמנים להוריד הדרכה על תיעוד והכנת חומרי הנהלת חשבונות בקלות וביעילות, עם טיפים והסברים. יישום שיטתי מבטיח התמודדות קלה ויעילה עם הווי ווי ווי כמה מסמכים. 🙂

הארה חשובה 👁‍🗨 האמור לעיל אינו ייעוץ וחשוב להתייעץ רואה ומנהל חשבונות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *