חשבונית מס ובקשת תשלום הן מסמך שיווקי לכל דבר. תחשבו עליהן כעל שלט חוצות לשימוש שיווקי בחינם, כשהפעילות העסקית שלכם היא הדוגמן. הרעיון מתאים כמובן רק במקרים מסויימים.
תוסיפו משפט מצחיק, מטרה שאליה אתם שואפים להגיע, סקר שביעות רצון קצר מאוד, טיפים, עובדות מעניינות, חידושים והמצאות אצלכם וכדומה.
תהפכו את חשבונית המס ובקשת התשלום ליותר שיווקיות ונגישות, ולמסמך שיעלה חיוך על פני הלקוח, יסקרן ויגרום לו להעריך את הגישה המקורית שלכם ועל הדרך יזכיר לו לשלם.
אם את לא עובדת באי בודד ויש אנשים בחברה, חשוב לשתף ברעיון ובביצוע ולבקש מהם אישור.
סקרנית לרעיונות שלכם, ולמי לשלוח את בקשת התשלום שלי עם סעיף על מטרות חיי ואופן המימוש?