מזל טוב, משרד חדש נולד

סדר

מזל טוב, משרד חדש נולד

משרד חדש

טסתי מספר פעמים למזרח הרחוק לקחת חלק בהקמת משרדים חדשים ולהדריך עובדים על הליבה המקצועית של החברה. בהונג קונג, שניה לפני שהמטוס נחת במים, או כך לפחות חשבתי (שדה התעופה ממוקם על איים שאוחדו, פרויקט מרתק וממליצה לקרוא עליו), חשבתי לעצמי: "נו, אם המטוס באמת ינחת במים, לפחות יישארו אחרי הרשימות, המסמכים והדוחות שהכנתי להקמת משרד חדש, תרומתי הצנועה מאוד לעולם". הבנתם את סוף הסיפור, המטוס נחת על הקרקע וגם אני. 😊

מה הקטע? רשימת מסגרת של מה שצריך למשרד חדש

*משרד חדש: שכירות, שיפוץ, ריהוט ומעבר
*ציוד משרדי וציוד נוסף
*תקשורת, חומרה ותוכנה 
*שיווק, מכירות וקשרי לקוחות 
*תשתיות תפעול –  
 אדמיניסטרציה 
 ספקים ורכש
 ייצוא וייבוא
 תפעול פיננסי
 משאבי אנוש
 מסמכים ודוחות קבועים
 נהלי עבודה
 משימות וניהול פרויקטים
 תמיכה בליבה העסקית 

כל אחד מן הנושאים הוא עולם ומלואו עם המון תתי נושאים. לשמחתכם, אתם נמצאים בבלוג שעוסק באדמיניסטרציה ובתפעול ותמצאו בו פוסטים על נושאים אלה ועוד, עם טיפים, השראה, מסמכים ותכל'ס. חלק כבר פורסם והמון פוסטים יפורסמו בעתיד. תבקרו בתפריט העליון ותקראו. 🙂

דוגמאות: מה זה תפעול פיננסי? קליק. איך לעבור משרד ולהישאר בחיים? קליק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *