בלוג? למה מה חסר לי בחיים?

בלוג פיקס אקשן

בלוג? למה מה חסר לי בחיים?

בלוג פיקס אקשן

בשיאו של חמסין קיץ 2020 החלטתי שאני צריכה להזיע עוד יותר ולפתוח בלוג על אדמיניסטרציה, תפעול ופיתוח עסקי, לעבודה קלה ויעילה עם חיוך והומור בדף הפרטי שלי בפייסבוק שעד אז היה צחיח. כי חמסין פלוס מסכת קורונה על הפנים זה לא מספיק בשבילי, אני חייבת עוד אקשן.

בהתחלה היו לפוסטים שלושה לייקים ותגובה וחצי. ככל שחלף הזמן, יותר ויותר אנשים "גילו" את הבלוג והחלו לקרוא. יש שמלייקים ומגיבים, אתם – תודה רבה! ויש גם את הקהל הדומם אך חי, שחבריו אומרים לי: "בטח אנחנו קוראים…" ואני בהלם?: "באמת?, ואוו תודה רבה". אחרי תקופה של מספר חודשים בחממה הקטנה והמוגנת של פייסבוק, העזתי והחלטתי לצאת אל העולם הגדול, גוגל.

תודות ועוד קצת מילים:

רחל מיכאלוביץ בעלת הסטודיו לעיצוב גרפי, נתנה לי את הפוש שהייתי צריכה. תודה רבה רחל, על תמיכתך, הרעיונות והסיוע. קטי מקליאו עיצובים לימדה אותי עם המון סבלנות ומקצועיות כל מה שהייתי צריכה ולא ידעתי על וורדפרס ואלמנטור. קטי – המון חום ותודה. אפרת אייל תרמה גם היא לידע שלי והבלוג שלה "מינימל אמא" על מינימליזם היווה עבורי השראה עיצובית ומבנית.

בסדרת פוסטים, אשתף אתכם בתהליך הקמת האתר צעד אחר צעד, עם המון מידע וטיפים ומסמך אפיון. תגלו, מי שרוצה, שאתם יכולים לבנות בעצמכם אתר אינטרנט בסיסי. זה אפשרי עם המון רצון, לימוד והשקעה, סבלנות, סיוע של קבוצות פייסבוק ותקציב נמוך למענה מקצועי בשאלות נקודתיות.

למרות המילים הוורודות שפיזרתי כאן, אני מודה, שזה לא מתאים לכל אחד. הניסיון הראשון שלי לא היה מוצלח בלשון המעטה וטרקתי את דלת הוורדפרס, אך לא לגמרי, השארתי אותה קצת פתוחה. הניסיון השני הצליח, כך לפחות אני מקווה. 😊

כולי תקווה שתיהנו מן האתר, שתבקרו בו, שתלמדו ותלמדו, שתשתפו ותגיבו, וכמו תמיד איתי, עם חיוך והומור. תודה 😊

יאללה, מתחילים בפוסט הבא! 😊

נ.ב. 1 – עכשיו אחרי שסיימתי את רב העבודה על האתר, מתפנה לכתוב פוסטים חדשים. יש לי רק חודשיים וחצי קדימה של פוסטים והסנדלרית מתחילה ללכת יחפה.
נ.ב. 2 – מעתה חלק מן הפוסטים יעלה בדף הפרטי שלי בפייסבוק וחלק רק באתר – אעשה כמובן טיז טיזינג בפייסבוק. באתר תמצאו גם מסמכים נלווים, מאמרים אורחים, ועוד תופינים מלאי אקשן על אדמיניסטרציה, תפעול ופיתוח עסקי. בקיצור, תבקרו בבלוג על בסיס קבוע. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *