החנות ליעילות של פיקס אקשן למנהלות משרד פתחה את שעריה

החנות ליעילות

תרשו לי להתלהב כי אחרי חודשים של עבודה החנות ליעילות למנהלת משרד פתחה את שעריה הדיגיטליים. התהליך היה ארוך ומורכב וכלל גם עבודה שמימנה את כל הצ'געונות שלי והתמודדות בגזרת הבריאות, אז מתלהבת… קולולו קולולי.. 😊 ועכשיו עוברת אליך. החנות הוקמה עבור מנהלת משרד שכירה ומנהלת משרד עצמאית עם מוצרים ממוקדים שנותנים בוסט לידע, לניסיון, ליכולות ולמקצוענית שאת.

החנות ליעילות למנהלת משרד היא עבורך - מה תמצאי בה?

במוצרים, תמצאי המון ידע מקצועי, טיפים וכלים מעשיים שיסייעו לך למקד את הזמן והאנרגיות שלך להיות מעולה בעבודתך ולמקסם את היכולות והכישורים שלך, כדי שתעופי על עצמך, תעיפי ותהיי זו שלא ניתן בלעדיה. את!

*ערכה למנהלת משרד שכירה שמתחילה משרה חדשה ורוצה לעשות זאת במקצועיות להרשים ולהצליח.

*ערכת וולקאם ללקוח.ה חדש.ה למנהלת משרד עצמאית מסייעת לך להתניע עבודה עם לקוחות חדשים במקצועיות ולגרום להם להרגיש כבר בהתחלה שהם בחרו נכון ושהם בידיים מעולות.

*פלנר אופיס פיקסר למנהלת משרד – פלנר דיגיטלי להדפסה שמסייע למנהלת משרד לזכור לבצע את כל המשימות היומיות הקבועות והמשתנות, לפי זמנים.

*צ'ק ליסט והסברים לסגירת חודש מבחינה כספית – הכנת חומרים להנהלת חשבונות בקלות וביעילות.

*צ'ק ליסט והסברים לסגירת חודש מבחינה שנתית – הכנת חומרים להנהלת חשבונות בקלות וביעילות.

*מוצרים נוספים בפיתוח…

מילים ומשפטים שכתבו על המוצרים: "ממש מלא אינפורמציה חשובה וממצה", "אני ספיצלס", "הרבה דברים שם מזכירים לי צק ליסטים שהייתי עושה בהתחלה ודברים שלא ידעתי למדתי עכשיו" ו"זה ממש מכסה מלא דברים חשובים ועושה מלא סדר בראש". "הנחתי" כאן כמו שהמליצו לי לעשות. 😊

הבלוג מלווה את המוצרים עם המון פוסטים שהבסיס שלהם הוא ניהול משרד. בעמוד זה תמצאי פוסטים שהם הליבה של ניהול משרד. הפוסטים ממשיכים "להיערם" שם, לכן אני ממליצה לך מעת לעת להיכנס לבלוג ולהתעדכן במה שחדש. 

תודה רבה ופרגונים

את המסע התחלתי עם גו'ד פנסו שלימדה אותי על העולם המורכב של חנות דיגיטלית. הגעתי קלולסית וגו'ד הדריכה אותי עם המון סבלנות, חיוך, הומור ולב ענק על עולם התשלומים. ג'וד יוצרת תכנים וויזאולים, מדריכה ומלווה עסקים בדיגיטל, מקימה ומשווקת פתרונות בדיגיטל, מעצימה נשים עם כלים להצלחה ויש גם ספריה חינמית. תודה רבה וכיף ענק שהכרתי אדם מיוחד ורב מעללים כמוך. 😊

אחרי שהבנתי איך הדברים עובדים פניתי אל לינוי אל אחריה עקבתי במשך חודשים. לינוי מלווה עסקים בדיגיטל. עם לינוי התחלתי את הקמת החנות במספר מפגשים בזום עם המון ידע, סבלנות, התלהבות ואכפתיות. והיו גם סדר וארגון מובנים בתהליך שעפתי עליהם… בכל זאת הבלוג שלי על עבודה יעילה. 😊 תודה לינוי ומזל טוב על האתר החדש שלך ובהצלחה כי כ"כ מגיע לך.

הבאה בתור, המלכה האם 🙂 היא גלי דוב! אל גלי הגעתי במקרה, חיפשתי בפייס באחת מהקבוצות המלצה על בונת אתרים ומתכנתת. גלי קפצה לעיניים שלי ומאז אני מבסוטה כי בזכותה הרעיון שלי קרם עור ודפים דיגיטליים. וואלה יש לי חנות און ליין שהיא בדיוק כמו שרציתי. תודה על המון מקצועיות, סבלנות (המון ממנה כי כמו שכתבת לי כל פיקסל היה חשוב לי), הדרכה ותוצאות מרשימות בגללך. אני מבסוטה חבל"ז שלקחת חלק מהותי בבניית החנות שלי והכלת בסבלנות כדי שהחנות תהיה כדברייך: "מדוייקת ואיכותית, נקיה ומושקעת". ממליצה עליך! וממשיכה איתך.

נורית מלאכי – המג'נגלת מומחית אוטומציה נתנה את הפוש האחרון עם טיפול בדוא"לים ובשליחת המוצרים אל הלקוחות. החנות הייתה מוכנה, אבל המוצרים לא נשלחו בדוא"ל.. ומשום שזה רצוי נחוץ וחשוב והנושא היה סוגיה לא ברורה… ביקשתי מנורית עזרה והיא עזרה! נורית מומחית באוטומציה לעסקים שרוצים להרוויח יותר – עושה קסמים.  נורית מספקת גם שירותי ניהול משרד מרחוק. 🙂

אחרונה נפלאה היא עדי ישראלי. מודה שאני משוחדת ומאוהבת בעבודות שלה. גלישה באתר של עדי תבהיר את הסיבות לכך! עדי מעצבת ומומחית  לתקשורת חזותית רב-תחומית, מוכשרת מאוד ואנושית מאוד. תודה לך עדי על הייעוץ העיצובי בדרך שלי לוויזואליות של האתר בכלל והחנות בפרט. עצות, גדולות שעשו הבדל ועצות קטנות שדייקו. את מסייעת לי לספר את הסיפור המקצועי שלי תוך כיוון, הארה וכיף ואת תמיד נמצאת עבורי כשאני צריכה ועם המון מקצועיות, ידע ונועם. 😊 אני ממליצה על עדי ישראלי מקרב לב ומקצועיות.

מקטע מערכת מנהלת משרד שכירה

עכשיו קצת על תהליך בניית חנות און ליין

הדרך שלי להקמת החנות ליעילות למנהלת משרד התחילה כמה מפתיע ברעיון. עשיתי עבודת מחקר על המוצרים, וראיתי מה קיים בשוק ומה אני יכולה ורוצה להציע. כשלומדים שיווק, הבסיס מתייחס גם ללקוחות הפוטנציאליים. את האפיון שלהם עשיתי כשהקמתי את הבלוג. בדקתי וחקרתי ושקעתי… לא אפיינתי מה הם אוכלים אבל הרבה דברים אחרים כן אפיינתי.  זה חשוב וממקד את הקהל אליו פונים ואיך פונים.

משם דהרתי אל המיתוג (עדכנתי את הקיים) ויצרתי מיתוג משנה לחנות. כשעדי ישראלי הייתה לצדי כיוונה ודייקה.

למדתי איך בונים מוצר דיגיטלי אצל מיכל שלם, מיטל טל יוסף חתוכה וריעות דיין גז. למדתי איך לתמחר עם רעות בן נפלא, מיכל וולף, מיטל צ'סנר ומיכל שלם. לכולן יש מדריכים חינמיים מעולים ואצל חלקן גם קניתי מוצרים למידע נוסף.

עבדתי על המוצרים – על התוכן המקצועי ועל הנראות – UI User Interface במטרה ששני החלקים יהיו ברורים, מקצועיים ומועילים למשתמש.ת. הדרך הייתה ארוכה עם המון לימוד ותמיד היה עוד טיפ, עוד מידע שהוספתי. מתישהו החלטתי שאני עוצרת ומשחררת את המוצרים לאוויר אחרת לשיפור ולשיוף לא יהיה סוף. בתהליך התייעצתי גם עם מנהלות משרד שנתנו פידבקים מקצועיים מעולים.

העולם הטכני של חנות און ליין. כאן יש שתי אפשרויות – חנות באתר או דף נחיתה. בחרתי בחנות באתר שלי, הרי הוא קיים אז למה לרעות בשדות זרים ומצויינים? כיוונתי מההתחלה למספר מוצרים אבל אם מתחילים עם מוצר אחד אפשר בהחלט להשתמש בדף נחיתה. אני משתמשת בסמוב – שירות דיוור כרגע חינמי ועוד. נוח, פשוט אינטואטיבי ועם שירות לקוחות והדרכה מעולות.

האתר שלי מבוסס וורדפרס – התקנתי תוסף wooCommerce שמגיע עם תוספים נוספים לחנות און ליין (פייסבוק, עריכה, תשלום..) ועוד תוספים שמאפשרים לחנות להתקיים – JetWooBuilder לבניית ועריכת תבניות כמו עמוד מוצר, JetFormBuilder לבניית ועריכת טפסים (סל קניות, עמוד תשלום), Checkout Field Editor and Manager for WooCommerce לבניה ועריכת עמוד תשלום ו- YayMail – WooCommerce Email Customizer לעריכת דואל"ים.

החלק הטכני של בניית החנות מצריך המון עבודה – גלי דוב עשתה נפלאות. הכניסה CSS כשהיה צריך ושלחה המון הסברים על איך לעשות את זה ואיך לעשות כך והסברים על רספונסיביות האתר. החנות כמו האתר מותאמת למחשב ולטלפון נייד ובגזרה זו יש הרבה התאמות. שמרתי את כל ההסברים במסמך ייעודי לעתיד לבוא.

בשלב מסויים נכנסה לסיפור המורכב גם סליקה. עשיתי סקר שוק ובחרתי ב-Upay. יש תשלום חד פעמי על הפלאגאין  שהחברה מתקינה באתר ותשלום עמלה. הצעד הבא היה בדיקות. בדקתי הכל עם עיני נץ וקניתי את המוצרים שלי בחינם ופעם אחת גם שילמתי להפעלת הסליקה. אז כיף לי כי יש לי מוצר של החנות ליעילות מבית פיקס אקשן… ועוד כיף שההתעניינות ומכירת המוצרים החלה עוד לפני שסיימתי להקים את החנות.

החלק המנטלי – חיזקתי את עצמי שמה שאני עושה מקצועי נכון ויעזור לעוסקות והעוסקים בתחומי אדמיניסטרציה, ניהול משרד ותפעול. וכשהרגשתי בדאון ומה לי ולזה בכלל, פניתי למיכל חברתי שהרימה אותי עם: "מה יש לך? את לא נורמלית.." ועוד מילים מחזקות. 😊 וזה עבד. תודה מיכל. כל אחד מאיתנו צריך מיכל כזאת.    

הבא בתור הוא שיווק ומכירות – בשנותיי כבלוגרית למדתי המון וקצרה היריעה להזכיר את כולם, כמה מהם: הילה לוקסנבורג קופר, סימונה זלישניק, רוחמה סלע, לירון מור, איתן טל, קרן רייטלר, מיכל  יעקבי אלחדד. עשיתי מישמש של מה שמתאים לי מכל מה שלמדתי. הדבר הכי חשוב מבחינתי והבסיס לכל העסק המורכב הזה – הוא האמונה באיכות המוצרים שלי וביכולתם לסייע ולתת בוסט מקצועי ללקוחות שלי – מנהלות משרד ועוסקות באדמיניסטרציה.

וולקאם לחנות ליעילות למנהלת משרד מבית פיקס אקשן. הדלת פתוחה, אפשר להיכנס, לקנות, לשתף, וגם לצאת ממנה 😊 ואני כאן לכל שאלה.

הארה חשובה 👁‍🗨 הניסוח בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד. 

4 תגובות

  1. היה כיף וזורם לשבת לעבוד איתך, לקוחה את לא! אלה קולגה לכל דבר, ותוך כדי עבודה ביחד למדתי להכיר אשה מקסימה, מלאה באנרגיות טובות, חוכמה, ופתיחות לב כובש. מאחלת לך להמשיך לבלוע את העולם ולהצליח להעצים כמה שיותר אנשים שתפגשי בדרכך 😍
    יהודית

    1. את ואני זה לגמרי קליק 😘 תודה על הפרגון מחמם הלב ומאחלת לך להמשיך בעשיה העניפה שלך ולהיות את ג'וד 😘😘

  2. היה לי העונג לעבוד איתך! ושמחה שהכרנו!
    השאיפה לשלמות אצלך מורגשת בכל פיקסל ופיקסל ולכן החנות יצאה מדויקת מושקעת וכל כך
    ניכר שמאוד חשובה לך חווית הלקוחה ואני מעריכה זאת מאוד.
    הצלחות גדולות 🙂
    גלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *