מודל עסקי קנבס

מודל עסקי קנבס

רגע לפני שאתם נבהלים ובורחים, תחכו קצת. 😊 מודל עסקי מגדיר את הדרך בה העסק פועל. מודל עסקי קנבס מגדיר את הדרך בה עסק מייצר ערך ללקוחות שלו. 9 אבני היסוד של המודל מוצגות בו כמו ציור על קנבס, כן, כזה שקונים בחנות יצירה, ומתארות באופן ויזואלי תמונה מלאה של העסק: לקוחות, הכנסות, משאבים, פעולות והוצאות.

כשממלאים את 9 החלקים מבינים איך מודל עסקי קנבס יכול לסייע לחברה או לעסק שלכם: חשיבה מעמיקה על החברה והעסק וקבלת תמונה מלאה על מצבה: מה טוב, מה לחזק ומה לשפר. 💪 יישום המודל יכול להיות גם כחלק מפעילות צוותית HH וכדומה.

ואם עדיין לא השתכנעתם, אתם קשים:) חברות גדולות בעולם כמו: 3M, Airbnb, Ericsson, Amazon ועוד משתמשות במודל. ואם הן, שיודעות דבר אחד או שניים או שלושה על עסקים, משתמשות במודל, כנראה שיש בו משהו שיכול לעזור לצמיחה העסקית שלכם. גם עובדים שכירים יכולים ליישם את המודל בחברה אתם מועסקים (יוזמה, שיפור תוצאות עסקיות, מיתוג אישי).

הסבר מפורט בסרטון (3:29 דקות). מה דעתכם? האם ואיך מודל עסקי קנבס יכול לסייע לכם בצמיחה עסקית?

נ.ב., לשכירים שבינינו, מודל קנבס יכול להיות פעילות צוות או חברה. אתם יכולים להשתמש בסרטון להסבר על המודל, לחלק את החברה לצוותים או בעבודה אישית של כל עובד, להתכנס לאחר מילוי מסמך המודל, ולקיים דיון ער על המצב הנתון של החברה, שיפור ופניה לאן. פינוקים אכילים ידרבנו את העובדים ויתדלקו אותם תוך כדי. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *