ספקים מיוחדים לפעילויות רווחה ופינוקיישן

ספקים לרווחה

ספקים מיוחדים לפעילויות רווחה ופינוקיישן

ספקים לרווחה

לפעמים מתחשק לי לתכנן ולבצע פעילויות רווחה מה שנקרא "מסורתיות" ולפעמים מפתיעות ויצירתיות. כך או כך, אני תמיד מחפשת ספקים מעניינים ומיוחדים. ברור לי שזה עניין של טעם וריח. יש לי סליק ספקים בו אני מתעדת ספקים מעניינים ומקוריים לעתיד לבוא. הנה כמה ספקים מיוחדים:

האתר של Advisery ("גלי תמצאי לי") הוא סוג של דפי זהב לרעיונות לאירועים ולספקים: ישיבת מנהלים דחופה, סדנאות והדרכות, ימי כיף וגיבוש, מתנות, שירותי משאבי אנוש ועוד המון אפשרויות. ממליצה לעבור גם על הבלוג discover לעוד רעיונות לספקים ולפעילויות.

באתר אצ'מבה של היוצרת הרב תחומית עינת נתיב תמצאו מתנות יפות, שובבות ואחרות שמטרתן להכניס לחיים שלנו יצירה, הומור, פליאה והתחדשות וגם קובבות. יומנים מחברות, לוחות שנה ויומנים עם איורים מתוקים שיגרמו לכם לרצות להשתמש בהם, צלחות עם איורים וטקסטים מקוריים. וקובבות. לא באמת חשבתם שתצאו מכאן בלי הסבר מה זה קובבות. 😊 מעמדים מעץ לסטיקי נוטס, עטים וציוד משרדי נוסף. ממליצה לקרוא על הסיפור של כל מוצר. 

המארזים של tailor-blend צבעוניים, מלאי חיים ועם תכולה מפנקת. האחריות על הטוב המפנק הזה היא של בעלות Blend Events, חברה להפקת אירועים. כדי להתרשם ממגוון המארזים תלחצו באתר על "עיקבו אחרינו באינסטגרם" או שתיכנסו לאינסטגרם. מבטיחה חיוך על הפנים שלכם. יש במארזים דברים שובבים וחמודים.

מתחשק לכם להכניס ירוק וקצת טבע לחיים של העובדים? ב-Sun Shine תמצאו מגוון סקולנטים מקסימים. העיצוב המקסים של האתר והעציצים עושים חשק גדול לקנות ולפנק את העובדים. באתר יש מגוון גדול של סקולנטים, צבעים, כלים ומחירים, ומחלקת קריאייטיב שמתאימה את הסקולנטים לצרכים עסקיים ומשדרגת עם מסרים משמעותיים ומשמחים. גם אם לא תקנו, ממליצה לגלוש באתר ולשמור לעתיד. כיף בעיניים ויופי של אתר. 

תכננתם אירוע שוס, קניתם מתנות מפנקות אבל משהו חסר לכם, אריזה מדליקה לעטוף את כל הטוב הזה. Box O’ mine מאפשרת לעצב ולמתג לבד אריזות יפות ולהזמין את הכמות המדויקת שאנחנו צריכים. אפשר גם להיעזר בחברה לעיצוב ולהצעת מחיר יותר מדויקת לצרכים. יש באתר דוגמאות מאוד יפות לאריזות. תחשבו על ההפתעה והעיניים המאירות והסקרניות של העובדים כשהם רואים את האריזה היפה ומתחבטים: לפתוח או לא לפתוח את האריזה היפה, זו השאלה? 🙂 מצד אחד רוצים לפתוח, סקרנים לתכולה, מצד שני הקופסה כל כך יפה. 

ואחרי כל הכיף הזה בעיניים נקנח עם משהו טעים מאוד לבטן ולנשמה – atmollys חנות קאפייקס, עוגיות ועוגות בעיצובים יצירתיים וטעימים. ממליצה לגלול בפוסטים ובעיקר בתמונות, שלפעמים פחות מעבירות את הכישרון. ויש שם כשרון – מגוון גדול של קאפקייקס, עוגות ועוגיות בצורות ובנושאים שונים. עושה חשק להתייצב בחנות שנמצאת ברמת גן להזמין לעובדים ועל הדרך לטעום, כי חייבים לנסות את הטעים הזה ולסכן את חיינו עבור העובדים.

הארות חשובות 👁‍🗨 מזכירה שהפוסטים נכתבים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והם מבסוטים מכל המינים. הצעות בלבד ואיני סוכנת חשאית של המוזכרים בפוסט או אחראית על ההתקשרות עם הספקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *