שווה להציץ – פוסט חדש

כיסא וורוד

שווה להציץ – פוסט חדש

כיסא וורוד

אני אוהבת לכתוב את הפוסטים של "שווה להציץ". להכיר אנשים, חברות, טכנולוגיות, רעיונות והשראה. תשבו לכם בכיף על הכיסא הורוד או בכל צבע אחר, תשתו משקה מרענן ותכירו אנשים, חברות ובלוגים מעניינים. 😊 

האתר המעולה של שירי דייטש על למידה אפקטיבית

לפי האתר, שירי מכורה ללמידה אפקטיבית, מעניינת ומלאת השראה, בעלת ניסיון רב בליווי אנשים וארגונים בתחום והכי כיף – היא משתפת אותנו באמצעות הבלוג "זיקוקי למידה" המון ידע ישים שמתאים לתחומים שונים, כן גם להייטקס.

נכון שזיקוקי הלמידה מסייעים לעוסקים בתחום הלמידה אבל גם עצמאים ושכירים יכולים למצוא ענין בבלוג. כי לפעמים צריך לעצור ולתת צ'אנס, גם אם נראה שמשהו פחות מתאים לנו כדי לגלות אוצרות שניתן להתאימם לצרכים שלנו. במקרה זה אתר מעניין, כיפי, נעים לעין ועם התמצאות קלה.

דוגמאות:

*"קולטים עובדים חדשים למחלקת הלמידה? תארגנו להם חוויית קליטה הייטקס".
*"רוצים שהעובדים יקראו את התקשורים שלכם? תחשבו כמו משפך". 
*שמח ומבדח – חלק א': מתודת "הרעיון הגרוע ביותר" – רעיון ליישום – פעילות להאפי האואר.
*איך כותבים מערך שיעור? המדריך המלא
*הסודות מאחורי הרצאות TED שכולנו יכולים ליישם.
*מאגר מידע על מתודות למידה – כמו ששירי כתבה, מלאאא תוכנות, כלים דיגטליים, מאגרים, ממים, סטורטלינג, הכנת מצגות, פתגמים וציטוטים… זהב טהור חינמי

להמון חברות אפליקציות יש היום בלוגים, ונכון שהבלוגים האלה משמשים לשיווק ולמכירות אבל יש בהם גם המון ידע, טיפים והשראה

אחד מהם – שאני אוהבת לגלוש בו וללמוד ממנו הוא הבלוג של אפליקיצית ניהול המשימות clikcup. דוגמאות:

*34 רעיונות לפעילויות צוות ב-2022.
*17 תוכנות אוטומציה.
*10 תרשימי פרויקטים חינמיים. כן, הם מאוד אוהבים שם מספרים בכותרות. ויש סיבה – זה קליט ומושך את העיניים.
*איך ליצור גאנט משימות בגוגל דוקס.
*שימוש יעיל בזום.
*OKR למי שמכיר (Objective and key results – מתדולוגיה שעוזרת לארגונים וחברות להוציא לפועל אסטרטגיות ופעולות).
*איך לתכנן אירוע וירטואלי.

יש בבלוג של clickup עוד המון פוסטים מעניינים על עולמות ניהול משימות/פרויקטים/תכנון… גללתי וגללתי ולא היה לזה סוף..

לחובבי שמיעת הפודקאסטים – Monday.com. בגדול, הפודקאסט כשמו כן הוא Startup for Startup, יש בו הרבה הייטקס: מונחים מקצועיים, פרק על ייעוץ פסיכולוגי לעובדים כמו שלרובנו יש, גיוס 150 מיליוני דולרים, חדר מוסיקה ועוד פאן שאני נמענת לכתוב עליו. 😊 אבל, תוכלו למצוא בו גם פנינים ליישום.

*פרק 156 – על שימוש בפידבק ככלי עבודה, תודו שזה אחלה רעיון.
*פרק 150 – "למה החלטנו לעבור למודל העסקה ישירה" של צוות הניקיון.
*פרק 139 – "בקצרה – איך בונים תהליך קליטה לעובדים חדשים".
*פרק 101 – על חווית הקליטה של עובדים חדשים והצלחת החברה.
*בפרק 79 –  חשיפה – תהליך סינון קו"ח בחברה.
*פרק 46 – "איך עיצוב המשרד יכול לתמוך ברוח ובתרבות של חברה" ובפרק 50 – תמצאו על הפן המעשי.
*פרק 38 – "איך הופכים לקוחות לשגרירים". איך באמת? תקשיבו. 
*בפרק 26 – תשמעו על תהליך ראיונות מבוסס כישורים ולא מבוסס ניסיון. מרתק. 

כתיבת תגובה