שווה להציץ! על חיוביות ותרבות

ספוג ורוד

בכל פעם שאני כותבת את פינת "שווה להציץ" חשוב לי מאוד לעניין ולהעשיר את מי שמבקר בבלוג שלי. אני אוספת רעיונות, מוזמנים להציע ולשתף, ומתישהו הם מגיעים לכאן😉. הפעם בפינה: גיציה קוחנה – מומחית לחשיבה שלילית, אליה הגעתי דרך צפריר עפרוני שמעלה לסדר היום סוגיות מעניינות בפייסבוק, ו"אג'נדה" מגזין – מגזין תרבות ואמנות מעניין. וכן, אין קשר בין הנושאים.

נתחיל בהארד קור – גיציה קוחנה – מומחית לחשיבה שלילית

גיציה כשמה כן היא הכוהנת של החשיבה השלילית, עולים אליה לרגל ללמוד איך להיות שלילים ולא מאושרים ואיך מפסיקים את החיפוש העצמי. קצת מידע (זה לא רכילות) על הגברת: עלתה ארצה מפולניה בלי גיל ובלי שמחה, למדה עברית מהשכנים הרומנים, נשואה לשתוקכבר (כינוי שאמא שלו יזמה) וכל מילה נוספת מיותרת, יש לה חוכמת חיים של רחוב בקרקוב, והיא חייה את חייה בלי מעצורים ועם המון שליליות.

גיציה היא מומחית בחקר פרזיטים (עבדה בקופת חולים, לא סתם) וכבר שנים שהיא המומחית בתחום השליליות. טסה ברחבי העולם כדי לספר כמה רע ולהאנח, וללמד שועי עולם ואנשים פשוטים וחסרי חשיבות על כוחה של החשיבה השלילית ולמה אסור לנו לחשוב חיובי. קצת מזכירה את כוכבה "מקופה ראשית". נראה לי שהן יהיו חברות רעות, כלומר טובות (פויה איזה מילה דרעק).

אחרי שצפיתי בסרטונים ובהרצאות, נסחפתי בלהט השלילי של גיציה שצוחקת על חשבוננו ומציגה בפנינו מראה, וגם הבנתי שבעצם זה הפוך על הפוך. בקיצור, תחשבו רע, יהיה טוב.

מגזין התרבות "אג'נדה"

במעבר חד להרחבת העניין, הכיף והחיוביות בחיים, מעניין מה לגיציה יש לומר? 😊 נעבור למגזין "אג'נדה". מדריך לאירועי בידור ופנאי, עם כתבות ומדורים בתחומים רבים. מוסיקה, מופעי בידור, תיאטרון, אמנות, ספרות, מחול, אופנה, פודיז, תערוכות, קולנוע, טלוויזיה ועוד.

אג'נדה מרכזת אירועי תרבות במקום אחד לפי תחומים ועם חיפוש מהיר וקל, במטרה להנגיש תרבות ואומנות בצורה פשוטה אך מעמיקה לקהל הרחב, להעניק במה ליוצרים ולקדם את תחום התרבות והאמנות בארץ. היא שמה זרקור על אנשים, תחומים ואירועים. האתר מאוד עשיר ומעשיר, מרבה להתעדכן, קליל ומעניין. בקיצור, אתר שהוא ממתק לחובבי התרבות והאומנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *