מתנות משובבות נפש ועוד לפסח

מתנות לפסח

מתנות משובבות נפש ועוד לפסח

מתנות לפסח

ב-28.03.2021 נחגוג את חג הפסח. כשמדובר במתנות, אני אוהבת להשקיע, לחפש מתנות מיוחדות ומפנקות במיוחד. כאלו שהייתי קונה לעצמי. הקליקו על שמות הספקים לאתרים שלהם ואחר שתבקרו אצלם תחזרו. 

לקראת חג הפסח, פוסט עם רעיונות למתנות מפנקות ומשובבות נפש, לב, בטן ושאר אזורים, לעובדים, ללקוחות, לספקים, לחברים, למשפחה ולעצמכם.

לילי מארזים שאוהבים  לילי משלבת את אהבתה לקולינריה עם יופי ואסתטיקה, והתוצאה מארזים מקסימים המשלבים כלי מטבח, מוצרי מזון וצמחי תבלין רעננים, מוצרי אווירה, מוצרים לעיצוב הבית וטקסטיל. הפעם אני יכולה להמליץ מניסיון אישי, שלצד המארזים משובבי הנפש, יש את לילי המקסימה והמאוד שירותית שיוצאת מגדרה לשמח ולהעניק את הטוב ביותר.

אנושופ אתר מתנות חברתי של עמותת אנוש המסייעת למתמודדי נפש ולמשפחותיהם. בנוסף לחשיבות העמותה ופועלה, האתר מציע מגוון רחב של מתנות מקסימות במחירים שונים, שובר מתנה, פתרונות לעסקים ומוצרים פשוט יפים. יש כאן win win לנו כקונים ולחברי העמותה.

Y&O מתנות של תשומת לב. מוצרי נייר ולייף סטייל, פאזלים, פוסטרים, הדפסים, יצירה בנייר, אביזרי אחסון, חומרי יצירה ל DIY ועוד. שילוב מקסים של צבעוניות לצד רוגע, רעיונות ומגוון מוצרים מיוחדים. מצאתי את עצמי גולשת וגולשת ושוכחת את העולם.

בברכת חג פסח שמח שממנו נצא לחירות ולשגשוש. 😊

הארה חשובה 👁‍🗨 המלצות בלבד ואיני סוכנת שיווק חשאית של המוזכרים בפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *