פוסט נוסף של שווה להציץ

אישה מחזיקה סל עם פירות הדר

הפוסט האחרון של שווה להציץ או take a look או שופו, פורסם באוקטובר 2022 וחשתי צורך עז להניח בצד את האדמיניסטרציה, התפעול וניהול המשרד למשהו אחר אבל שמתחבר לתחומים אלה. כהרגלי בקודש אצתי רצתי לקובץ/גאנט ניהול התכנים הרעיונות והפוסטים לדלות משם את שווה להציץ.

יובלינה היא הראשונה בתור

יובל ליאני משלבת בין ייעוץ עסקי כלכלי לבין מוצרי נייר אקולוגיים להתייעלות עסקית. האתר מקסים עם מגוון מוצרי נייר שמצולמים עוד יותר מקסים וכוללים: לוחות תכנון יומיים ושבועיים, טודו ליסט עסקי, בלוק ומחברות כתיבה, יומן, פלנרים לסטודנטיות ולתכנון חתונה, מארזים.. הכל עושה חשק להשתמש ומעבר לעיצוב המקסים בעיני, יש גם הסברים וטיפים לשימוש.

באתר יש גם מידע על שירותי הייעוץ הכלכלי לבעלות עסקים וקורסים דיגיטליים על תכנון זמן בסיוע המוצרים של יובלינה ועל ניהול תזרים מזומנים, הוצאות הכנסות ועוד.

הדובדבן שבקצפת הוא האינסטגרם של יובלינה עם המון פוסטים ומידע וכמובן הלוק אנד פיל, כן שוב, מקסים. יובל מפשטת את ניהול העסק מבחינה כספית ותכנון זמן עם הסברים ברורים, מושגי יסוד וטיפים שאפשר ליישם מיד. ממליצה להוסיף את יובלינה למעקב שלך.

צריך שניים לטנגו

טנגו הוא תוסף לגוגל כרום שמאפשר ליצור מדריכים how to עם צילומי מסך במהירות. לפעמים אני נתקלת בתוכנות עם הסברים מפוצצים, מטאפורות ועוד שלל מילים. אבל בשורה התחתונה לא ברור מה רוצים מאיתנו וצריך לחפור קצת כדי להבין. אז בטנגו "נותנים לנו את האמת בפרצוף". עם לוגו מהאייטיז, סרטון הסבר ברור עם קולות מדרבנים בעמוד הבית, זה עובד.

באתר תמצאו דוגמאות לתהליכי עבודה/הסבר איך ל באמצעות צילומי מסך, הוספת אלמנטים לחידוד ההסבר (חצים, מלבנים, עיגולים…) אפשר גם לטשטש מידע בגרסה בתשלום. חובבי אסנה, סיילספורס, ג'ימייל, נוטיון וטנגו כמובן ימצאו מדריכים בנושאים שונים. כגון: איך ליצור טופס באסנה? איך לשלוח דוא"ל בתפוצה רחבה עם פרסונליזציה של כל דוא"ל? ויש כמובן גם בלוג עם הסברים על שימוש בתוכנה ופוסטים על עבודה יעילה. למשל, איך להקים מרכז מידע בחברה.

בגזרת העלויות, יש גרסה חינמית עם אפשרות ליצור 25 תהליכים וגרסה בתשלום. בקיצור, תוכנה פשוטה לשימוש.

האנציקלופדיה של הכלים הדיגיטליים לעולם החינוך

הבלוג "כלים קטנים גדולים" של אפרת מעטוף – האנציקלופדיה של הכלים הדיגיטליים לעולם החינוך – אמנם פונה אל העוסקים בתחום החינוך, אבל יש בו זהב גם עבור קהלים אחרים. בבלוג יש המון תוכנות בתחומים שונים שיכולות לסייע לך: מחוללי משחקים, יצירת חידונים, הוספת הסבר בסרטונים, מחולל טקסטים, תוסף לגוגל כרום להדגשת טקסטים, טיימר למצגת, באזר, יצירת שאלונים… החיפוש חופשי, לפי נושאים או לפי שנים. יש עוד המון תוכנות. בלוג מעולה! אני ממליצה להיכנס לבלוגים ואתרים שהם לאו דווקא התחום או התחומים שלך, לעתים תגלי עולם ומלוא שיכולים לסייע לך. בעבודה שלך כשכירה או כעצמאית, פעילויות לזמן המשפחתי, העשרה אישית, כלים לבלוגרים.

אתר מעניין נוסף עם כלים דיגיטליים מכוונים לתחום החינוך, אבל יעילים גם בתחומים אחרים הוא learn Teach של אור דניאל. באתר סקירה של כלים לפי קטגוריות כגון: ניהול פרויקטים, כלי לניהול הזמנת חדרי ישיבות, גרפיקות ואינפוגרפיקה, מצגות, מפות חשיבה וסיעור מוחות, טפסים ושאלונים ועוד. על כל כלי יש מידע כולל עלות או אם חינמי. יש גם בלוג נגיסי ידע – למשל מה חתימת המייל אומרת על הארגון שלך? וקורסים חינמיים בגוגל.

אתר אחרון חביב שיכול לסייע הוא TinyWow עם כלים לעבודה כמו PDF, תמונות, וידאו ועוד. האתר מכוון לתחום החינוך אך מתאים לכולם. 

הארה חשובה 👁‍🗨 הניסוח בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד. התכנים בפוסט הנם הצעה בלבד, איני מקבלת תשורה בגינם והשימוש באחריותך בלבד.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *