שווה להציץ

שווה להציץ

שווה להציץ👁‍🗨

שווה להציץ

הפעם ב"שווה להציץ" שתי הצצות: STREETWISE ניוזלטר לאנשים יוזמים ומכתבים לעצמי בבקבוק גרסת 2021. טיפים ישימים מה לעשות עם כל המידע הזה: את הניוזלטר אתם יכולים לשלוח לעובדים שיירשמו אליו, לעבור בבלוג על פוסטים קודמים לרעיונות להעשרה ולפעילויות רווחה, אפשר כמובן לשלוח את הניוזלטר גם ללקוחות להעשרתם. עם המכתב לעצמי אפשר לפתח אירוע רווחה בסימן מה צופן לעובדים/לחברה העתיד או לעצמכם. קליק על המילים ואתם שם. 

STREETWISE ניוזלטר לאנשים יוזמים

כולנו מקבלים המון דיוורים וניוזלטרים ומדי פעם, יש גם דיוורים מעניינים ויוצאי דופן. הדיוור של STREETWISE כזה. החברה מומחית בתהליכי שיווק לעומק וחשוב לה מאוד להנגיש ידע לציבור הרחב. ההנגשה נעשית באמצעות  בלוג מעניין ודיוור מגניב. "החלטנו להתחיל את הניוזלטר הזה כדי לפתוח לאנשים את הראש, לחלוק עוד ידע ולעזור לכם להצליח קצת יותר המטרה שתמצאו בכל מהדורה לפחות משהו אחד שיעניין או יעלה לכם חיוך על הפנים". בדיוק כך. המון נושאים, המלצות, ורעיונות מנוסחים בקלילות ועם הומור. כל מה שחם ופחות חם. ממליצה לגלוש בבלוג, להירשם לניזולטר (תלחצו על הלינק) ולחייך כמוני בכל פעם כשאני מקבלת דוא"ל חדש. בקיצור, דיוור על כל מה שחם ומעניין עם טוויסט. 😊

מכתבים לעצמי

מכתבים לעצמי, גרסת המכתב בבקבוק שנת 2021. גם כאן העתקתי את ההסבר כי המילים מדברות בעד עצמן: " כיתבו מכתב אל עצמכם בעתיד, בחרו תאריך יעד ושילחו מסר אשר יגיע אליכם בחזרה. ספרו לאני העתידי שלכם על התקוות, על הפחדים, הסודות וההתלבטויות. תזכירו לעצמכם מדוע קיבלתם החלטה, תאחלו לעצמכם מזל טוב, תציבו לעצמכם מטרות ותבדקו אם באמת עמדתם בהם." העומדים מאחורי הרעיון שואפים לפרסם ספר עם המכתבים שחלקם מפורסם באתר באנונימיות (תקראו את התקנון). רעיון מקסים שמעודד שיפור עצמי, מחשבות, בחינת המחשבות, הרעיונות וההתפתחות שלנו לאורך זמן. כי מי שאנחנו בגיל 25 יכול להיות שונה מאוד ממי שאנחנו בגיל 38. מעניין ליצור "יומן" אישי לאורך שנים ולקרוא יומנים ומחשבות של אנשים אחרים. בקיצור, העתיד שכתבתם יחזור אליכם לשלום שלום בדוא"ל.

הארה חשובה 👁‍🗨 המלצות בלבד ואיני סוכנת חשאית של המוזכרים בפוסט. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *