מיס פיקס אקשן יצאה למסע במחוזות גוגל, ומצאה מאמר מעולה על "9 עקרונות לתכנון מסע לקוח בלתי נשכח". תודה לחבר'ה מחברת STREETWISE שהסכימו להתארח בבלוג הקט שלי.
STREETWISE מומחית בשיווק לעומק, "מפרקת לכם את הצורה" המותגית והשיווקית ובונה איתכם מחדש תשתית נכונה שתביא אתכם לאן שתרצו להגיע. בבלוג של STREETWISE תמצאו מאמרים מעניינים על שיווק וניהול עסק וגם פודקאסט ועוד תופינים שמטרתם להנגיש מידע לציבור הרחב. כך אני הגעתי אליהם. הכי טוב מראה עיניים, לכן תיכנסו לבלוג וממליצה לכם גם להירשם לניוזלטר המגניב שלהם. אחרי שתקבלו את הניוזלטר הראשון תבינו במה מדובר. המון נושאים מעניינים עם טוויסט.
סטריטוויז מדגישים בפוסט המעולה שלהם על תכנון מסע לקוח בלתי נשכח את החשיבות של עקביות, אחידות והתמדה. הקוראים של הבלוג כבר יודעים שמילים אלו פופולריות כאן, פיזית ורוחנית, כבסיס לעבודה יעילה, ומכאן גם החיבור והרצון שלי לארח את סטריטוויז.
*TLC – תחשבו כמו הלקוח. תעמידו פנים שאתם או הלקוח ותחשבו מה הייתם רוצים כלקוח.
*תהיו עקביים ואחידים. יאיי יש עוד שחושבים כמוני (פוסט על עקביות).
*פרסונליזציה – תלמדו על הלקוחות שלכם ותתאימו את עצמכם לסוגים שונים של לקוחות.
*המטרה הנה חוויה ולא מכירה.
*חווית הלקוח היא גם במסרים וגם בתהליך. יש בה המון גורמים ומשתנים שצריך לתת עליהם את הדעת.
*חווית לקוח טובה מתחילה בהדרגתיות ולא בבום טראח.
*מסע הלקוח לאורך כל הדרך, גם לאחר שהוא גיהץ את כרטיס האשראי שלו.
*שפה שיווקית ולא מילולית אחידה, בין השורות ונאמנה לשפת המותג.
*תבקשו מן הלקוחות שלכם פידבקים. שאלה אחת או שתיים ולא שאלון ארוך ומתיש, תקשיבו להם ותלמדו.
המאמר זמין כאן, ותלחצו גם הלינקים בתוכו שמובילים למידע מעניין נוסף על חווית לקוח. המסע שלי כמי שקראה את המאמר בנושא באתר של STREETWISE היה נעים, עם המון ערך ותחושה שבאמת אכפת להם ממה שהם עושים, גם כשהם מנגישים מידע לציבור הרחב. בברכת, Bon Voyage. 🙂
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים