עקביות כלי חינמי מעולה

מכנסיים חולצה ניהול משרד

טיפים לעבודה קלה ויעילה בניהול משרד

מכנסיים חולצה ניהול משרד

עקביות כלי עבודה מעולה

בין אם בחיים הפרטיים ובין אם בעבודה, יש הרבה דברים שחשוב מאוד לשמור בהם על עקביות. הכלי הנפלא הזה חינמי לגמרי ומסייע לכם להיות יותר מקצועיים בעבודה. כי עקביות: יוצרת סביבת עבודה מסודרת, מתוכננת וברורה.  חוסכת לנו זמן. מעניקה לנו כלים להתמודד עם המציאות ופעמים רבות לשלוט בה. שמה פרוז'קטור ענק על המשמעות של דברים, למה אתם עושים אותם. מפחיתה לחצים וחרדות. ממצבת אתכם כאנשים יציבים ואמינים.

בטוחה שכבר השתכנעתם. כי מי לא רוצה חיים קלים יותר?! אז איך מיישמים עקביות? מתמידים: שיטות עבודה אחידות, זמנים קבועים, שפה ונראות אחידות, מסמכים קבועים, עבודה עם צ'ק ליסטים.

תתחילו בקטנה, בכל פעם תבחרו תחום אחר לאימון וליישום עקביות. הכי חשוב תהיו עקביים בעקביות שלכם. יש דברים בהם רצוי מאוד להיות עקביים, באחרים כמובן, תתפרעו.

לעבוד עם יומן 1 או עם כמה יומנים

אחת השאלות שמרבים לשאול אותי היא האם עדיף לעבוד עם יומן אחד או עם כמה יומנים? האם לנהל משימות ביומן אחד? פגישות ביומן שני? ואת ענייני הבית והחיים ביומן שלישי? 

התשובה שלי,  אם נוח לכם לעבוד עם שניים או שלושה יומנים ודברים לא מתפספסים, אז למה אתם שואלים? המשיכו כך.

אבל אם דברים מתפספסים לכם תעברו לניהול ביומן אחד. כי יומן אחד מאפשר לכם לראות תמונה מלאה של כל המשימות והפגישות שלכם. בראיה יומית, שבועית וחודשית, לתכנן ולתעדף. ודברים מתפספסים הרבה פחות. רצוי גם לחבר את היומנים של אפליקציות בהן אתם משתמשים ליומן מרכזי אחד.

אתם יכולים גם לתת צבע לכל דבר. צבע 1 לפגישות, צבע 2 למשימות וצבע 3 לדברים דחופים. ממליצה לא יותר מ-3 צבעים. אחרת יהיה לכם קשה לעקוב אחרי כל הצבעים. 

עם 5 סיסמאות אני מסתדרת בזיכרון, עשרות סיסמאות,  גדול עלי!

ששש… החלק הזה בפוסט עוסק בדברים שיפה להם השתיקה – שמירת סיסמאות. בשנות התשעים היו לי רק 5 סיסמאות והיה קל לזכור. כיום יש לי עשרות סיסמאות שונות שהן לא 123456… לכל סיסמה יש את הייחוד שלה, אני מאוד משקיעה.  

דרך 1 ופשוטה היא לשמור את הסיסמאות באקסל ברשימה מסודרת וברורה ועם סיסמה וגיבוי כמובן.
דרך 2 היא מערכות לשמירת סיסמאות תהילה גבאי דויטש, בחורה אוטומטית עם המון אנושיות פרסמה מאמר מעולה על lastpass. מערכת פשוטה וחינמית לשמירת סיסמאות עם שכבת הגנה נוספת, שזמינה בנייד וחוסכת זמן!

תהילה מסבירה כי יש הרבה מערכות לשמירה מאובטחת על סיסמאות, וממליצה להתחיל דווקא ממערכת פשוטה וחינמית – lastpass כי היא קלה, פשוטה וברורה ולא מסובך ללמוד אותה.

ממליצה לצפות בסרטון ובכלל לעקוב אחרי תהילה לייעול עבודה ופתרונות פרקטיים באמצעות אוטומציה. עכשיו צ'או, עובדת על סיסמה סופר דופר קשה. 😊

הארה חשובה, השימוש בתוכנה על אחריותכם בלבד ואם אתם משתמשים בה בעבודה, חשוב לקבל אישור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *