בואו נדבר על הדסקטופ של המחשב שלנו

דסקטופ מסודר

אנחנו פותחים את המחשב, מסתכלים על הדסקטופ, מחייכים לתמונת הכלב או החמוס בבגדי חורף, מהרהרים וממשיכים ליעד הבא: אתר אינטרנט, אינסטגרם, מצגת בעבודה, מסמך עם מחשבות ראשונות… אצל חלק מאיתנו הדסקטופ חתיך ומדוגם ואצל חלק עמוס בתיקיות ובמסמכים וקשה להבין מי ומה (למעט יחידי סגולה שהבלגן הוא סדר עבורם, נניח לכם.) 😊 הפוסט עודכן בפברואר 2023.

הדסקטופ של המחשב שלנו הוא בעצם לוח שסידור נכון שלו יסייע לנו לעבוד מהר ויעיל יותר

נתחיל קליל

*את כל האייקונים של תוכנות שאינן בשימוש קבוע, תמחקו (המחיקה תהיה מהדסק טופ בלבד) ואם אתם חוששים למחוק, תיצרו תיקייה ותעבירו את האייקונים אליה (קליק ימני בעכבר – צור תיקיה חדשה). ואיך האייקונים האלה הגיעו לדסק טופ? לא לבד. לעתים כשאתם מתקינים תוכנות במחשב, הן יוזמות התקנה של אייקון בדסק טופ.
*אתם יכולים לסדר את האייקונים לפי סדר אלפביתי – קליק ימני – סדר לפי שם (יש עוד אפשרויות: תאריך שינוי, גודל, סוג האייקון). אפשר גם להצמיד את האייקון לטול בר התחתון – תגררו לשם את האייקון של התוכנה.
*שמעתם על התפריט החכם? קליק על סימן מיקרוסופט בטול בר התחתון – יפתח לכם עולם שלם של תוכנות ואפשרויות. לידו יש סימן חיפוש לחיפוש תוכנות. אחרי שמצאתם את מה שחיפשתם הוא יופיע בתפריט החכם ותוכלו לגרור את האייקון לצד בו מופיעות תוכנות.

ממשיכים עם הקלילות

הדרך הכי פשוטה לסדר את הדסקטופ שלנו היא לחלק אותו לאזורים: תוכנות, תיקיות, מסמכים בודדים, לינקים, טו דו ליסט… תשמשו ברקע של מיקרוסופט או בתמונה שתבחרו. מומלץ לבחור בתמונת רקע בהירה עם כמה שפחות מוטיבים וכיתוב בולטים.

Microsoft Desktop Arrangerr

לפעמים אני תוהה כמה אנשים עובדים במיקרוסופט ומה הם עושים שם ביום יום? ובכן, עם עושים שם כל מיני דברים, כמו לפתח תוכנה שמאפשרת לנו לסדר את הדסקטופ לפי אזורים. דומה מאוד לפתרון הקודם, אך הפעם. את התוכנה צריך להוריד למחשב ולהפוך אותה לרקע של הדסק טופ. ומי שנבהל מהלוק האפרורי משהו של התוכנה: אפשר לשנות את הצבעים, את הגבולות ועוד וליצור דסק טופ רגוע או פרוע. העיקר שהסידור יעזור לכם. התוכנה מתאימה לגרסת windows10.

Stardock's Fences

אפשרות נוספת היא Stardock’s Fences שיוצרת מתחמים מגודרים על הדסק טופ. תוכלו להשתמש בתמונת הרקע של רוקסי הכלב וליצור כמה מתחמים שתרצו, לשנות גבולות וצבעים. לגרור לשם את התמונות מהקמפינג האחרון כדי לבהות בהן, אזור למסמכים בעבודה, לינקים קבועים שברגע שאתם נכנסים אליהם העולם נצבע ורוד… תקבלו תמונה פנורמית ומסודרת לעיניים של כל מה שיש לכם על הדסק טופ. הטוב הזה מגיע בחינם וגם בתשלום. תחפשו בגוגל ותמצאו עולם ענק: מסך שמחולק אלכסונית, תמונה מרכזית שמוקפת ב"גדרות" בצד ימין, בצד שמאל ועוד.

מי שחשקה נפשו שהיומן החודשי יהיה תמונת הרקע של הדסק טופ מוזמן לקרוא וליישם את ההסבר כאןעכשיו כשהדסקטופ שלכם מסודר, מתוקתק ונוטף סטייל, אתם יכולים להתפנות למה שהכי חשוב לכם.

באחד מן השיטוטים האינסופיים שלי במרשתת, נתקלתי במוצר כיפי שעוזר לסד את הדסקטופ של המחשב – של BEYOUTIFUL STYLE   ערכה שנתית עם 12 עיצובים לכל חודש, חלוקת הדסקטופ לאישי מקצועי, אפליקציות.. לוח שנה חודשי, אייקונים מעוצבים ועוד. 

הארה חשובה 👁‍🗨 מזכירה שוב שהאחריות על יישום ההצעות בפוסט הנה עליכם בלבד. ההצעות הנן שירות בלבד ואיני מקבלת בגינן תשלום. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *